FAQ

FAQ - Renault:

1Er tilbageleveringforsikring en separat tillægsdækning
Nej, Tilbageleveringsforsikring er en del af Super dækningen
2Er der max. på antal skader der kan anmeldes?
Nej, dog max. skader for 25.000 kr.
3Hvor meget må den enkelte skade max. koste at udbedre?
Den må max. koste 5000 kr
4Skal der betaltes selvrisiko pr.skade?
Nej, ken én selvrisiko af 5000 kr. ved anmeldelse af småskader ved tilbagelevering.
5Dækker tilbageleveringsforsikring også omkostninger til polering, rengøring og klargøring?
Nej, forsikringen dækker kun skader som er omfattet af bilens kaskodækning.
6Gælder tilbageleveringsforsikringen hvis leasingaftale afbrydes før tid?
Ja, såfremt aftalen har været i kraft i min. 12 mdr.
7Kan tilbageleveringsforsikring tegnes senere hvis jeg ombestemmer mig?
Ja, i op til 3 mdr. efter forsikringen er etableret.
8Er der en månedlig merpris for tilbageleveringsforsikring?
Nej, tilbageleveringsforsikring indgår i Intro Super uden merpris!

FAQ - Nissan:

1Hvad er fordelene ved el-biler?
Der er mange fordele ved at eje en elbil: - ØKONOMISK - BEKVEMMELIGHED - MILJØVENLIGHED - UDSØGT KØREOPLEVELSE Økonomisk - NISSAN LEAFs driftsudgifter er betydeligt lavere end for dens benzin- eller dieseldrevne modparter – det koster fra ca 46 kr. for en fuld tank/ladning BEKVEMMELIGHED - Elbiler kan oplades hjemme om natten ved brug af en opladningsenhed godkendt af NISSAN, og det er derfor ikke nødvendigt at tage ind på en benzinstation. MILJØVENLIG - Elbiler udsender ingen udstødningsgasser, hvilket gør dem til de mest miljøvenlige biler på vejen. UDSØGT KØREOPLEVELSE - Elbilkørere kan køre i en næsten lydløs kabine, da motoren ikke støjer. - NISSAN LEAF har øjeblikkelig effekt og førsteklasses manøvrering takket være dens lave tyngdepunkt og reducerede vibrationer.
2Hvor meget koster det at køre i en el-bil?
Det koster fra ca. 46 kr. at oplade en NISSAN LEAF Og ikke nok med det, elbilerførere er også fritaget for grøn ejerafgift, og der er sågar rabat på parkering eller gratis parkering for elbiler i nogle områder.
3Hvad er NissanConnect?
NissanConnect er et avanceret integreret audio-, navigations- og kommunikationssystem, der forbundet med din smartphone giver dig en bedre køreoplevelse med færre forstyrrende elementer. NissanConnect styres via en stor, centralt placeret instrumentbrætsmonteret skærm og leveres med apps til streaming af audio, navigation, en række populære smartphone apps samt meget mere.
4Hvordan virker NissanConnect App?
Den forbinder din smartphone til dit køretøj, leverer apps, funktioner og tjenester, som du kan tilpasse til din Nissan.
5Hvorfor skal jeg tilmelde mig NissanConnectMobile Apps, når jeg allerede har de pågældende apps på min telefon?
NissanConnects apps In-vehicle apps er designet specielt til føreren af bilen. Disse apps vises på dit køretøjs touchscreen, så det er nemt og bekvemt at anvende dem. På den måde bliver det sikkert at bruge dine apps i bilen, mens du er på farten.
6Hvordan kan jeg vide, at jeg har den seneste version af NissanConnect App?
Tjek iTunes App Store eller Google Play Store for at sikre dig, at du har den seneste version. Du får automatisk en besked på din smartphone, når der er nye opdateringer.
7Kræver NissanConnect et abonnement?
Dit køretøj leveres med et 2-års gratis abonnement til NissanConnect. Aktivering kræver ejersamtykke. Efter at gratisperioden er udløbet, kan du forny dit abonnement.

FAQ - Skoda:

1Jeg vil gerne bestille en ny ŠKODA, hvor lang tid gør der fra bestilling til levering?
Den nøjagtige leveringstid kan variere afhængigt af hvilken model og specifikationer du har bestilt, samt evt. ekstraydelser. Vi forsøger at holde vores forhandler opdateret regelmæssigt, så de har de bedste muligheder for at give dig de bedst mulige indikationer, når du afgiver din bestilling.
2Jeg vil gerne importere en ŠKODA, vil den stadig være dækket af ŠKODA garantien?
Køretøjer købt før 1 November 2001 vil blive forsynet med en 1-års fabriksgaranti. Køretøjer købt og registreret efter denne dato vil blive forsynet med en 2-årig, ubegrænset kilometertal producent garanti, hvortil vilkår og betingelser gælder. Læs mere om reglerne her: http://www.skoda.co.uk/SiteCollectionDocuments/Brochures/Warranty-Booklet-single.pdf
3Hvordan finder jeg ud af, hvor meget min bil kan trække?
Gå ind på http://skoda.dk/ Klik først på modellen af interesse fra det øverste navigationspanel: Fabia, Octavia, Yeti eller Superb. Vælg fanen 'ydeevne «fra den nederste navigationsmenuen og du vil blive præsenteret for en liste over de motorvarianter. Når du har valgt motoren af interesse scroll ned for at se fuld tekniske specifikationer, disse omfatter både bremsede og ubremsede trækvægt.
4Anbefaler ŠKODA LPG konverteringer?
Da vi ikke har testet LPG konvertering i vores biler, kan vi ikke endvidere anbefale det.
5Yder ŠKODA en vejhjælp?
Alle ŠKODAs leveret af ŠKODA og købt hos et medlem af ŠKODA forhandler netværk er forsynet med 3-årig, ubegrænset kilometertal Vejhjælp politik. Dette omfatter europæisk dækning og ŠKODA Assistance vil endda hjælpe dig, hvis du sætter den forkerte brændstof i din bil, hvis du får en punktering eller hvis du låser dine nøgler i bilen.
6Hvor ofte skal min bil til service?
Fabia modeller kræver en smøring service på 16 000 KM og en inspektion på 33.000 KM eller 12 måneder dog senest. Alle nye Octavia, Yeti og Superb-modeller kan operere på enten en fast eller en variabel servicering regime. På variabel servicering, er intervaller bestemmes ved at køre stilarter og betingelser for brug. On-board computer viser, når en service er påkrævet, som kunne være op til ca. 33.000 KM for benzinmotorer, 48.000 KM for 4 cylindret diesel og 39.000 KM for V6 diesel. Yderligere oplysninger kan findes i servicehæftet indeholdt i køretøjerne, tegnebog eller ved at kontakte din lokale forhandler.
}); //]]>